3 maj 2008

Walked in Line

Mjeh, jävla piss. Min pappa kan ta sig. Han förstörde min kväll. ;_____;
Jag hade planerat att vara med Robin och milla men icket.

"NU TAR DU BUSSEN HEM"
"Men pappa, snälla, kan jag inte få sova hos farmor och farfar en natt till?"
"DET FINNS INGET ATT DISSKUTERA!"
"Jag hinner ju inte ens med bussen"
"DU FÅR BESTÄLLA EN TAXI ISF!"
"Men det har jag ju inte råd med?"
"KOM HEM NU!!"
*klick*
"Pappa... ?"

Sedan ringde han  tydligen grannen och fick honom att hämta mig från strömpilen.
När jag kom hem var jag pisssur och jag antar att det inte var så kul för mina föräldrar (vi hade gäster) när jag såg ut som en självmordsbenägen hora.

Magnus ringde och försökte få mig på bättre humör.
Jag ville dö.
Det värsta av min ångest och det försvann men jag känner fortfarande att det sitter kvar.
Det är inte bra när jag är arg. Aggressivitet ökar mitt självskadebeteende. Dåligt.

Jag borde sova snart. Inte än.. men snart.

Det finns inte så mycket att berätta om Valborg och 1a maj men.

Valborg:
Nykter, hos min granne till vän, tillsammans med flickor och pojkvän, marshmallows, brasa, badkar.

1a Maj:
Demonstration, Jennifer, Charlies, punk, full, folk, glad, Robin, Milla, Petra, farmor och farfars lägenhet.

Mat idag btw,
En vegan macka på Catarinas som var osalt tills jag saltade den
Två tacos som mamma tvingade i mig

Inga kommentarer: