31 maj 2008

Title for the unknown

Tjo, tillbaka igen.
Vi har gäster och jag är hemma.
Egentligen var det tänkt så att jag skulle, efter att ha vaknat hos Amanda, åkt in till stan och träffat Lo och senare på kvällen varit på verket med Malin.

Men icket.
Precis som alltid så, igår, tappade jag fotfästet och föll (inte bokstavligt talat).
När jag vaknade var det precis som innan.
Ingen träff med Lo och inget verket.

Hatar att jag mår som jag gör just nu.

Men jag ska inte älta (även om det är precis vad jag gör just nu).
Man ska tänka på positiva saker. Typ.. blommor.
Nej nej, jag vet inte.

Vad finns det för positivt man kan tänka på.
- Bara 3 dagar kvar av praktiken
- Sommarlov snart
- Jag tror att jag börjar få igång lite saker som stannat
- Vädret börjar bli mer stabilt
- Jag har nystädat rum (typ)
- Jag börjar få igång träningen
- Jag börjar då jag behöver det (lunch, middag etc.), även om jag egentligen inte vill


Det är långt kvar, det vet jag.

Satan.

Inga kommentarer: