14 maj 2008

Det känns som en omöjlighet

Aldrig har det varit så här jävla svårt att andas
Aldrig har det gjort så här jävla ont
Aldrig har jag gråtit så här jävla mycket över någon annan människa
Aldrig har jag varit så här jävla förvirrad
Aldrig har jag varit så här jävla förvirrad
Aldrig har jag varit så här jävla idiotisk
Aldrig har jag blivit så här jävla sårad
Aldrig har jag saknat någon så här jävla mycket
Aldrig har jag varit så här jävla självmordsbenägen
Aldrig har jag varit så här jävla desperat
Aldrig har allt känts så här jävla hopplöst

Om du tror att du inte hjälpt mig ett piss kan jag säga dig att du har så jävla fel
Utan dig hade jag inte levt idag
Vi har ju alla våra berg och dalbanor
Men bara för det ska man aldrig ge upp
Jag tror inte att jag sagt det här men, för mig har det också gått så djupt att jag stort sett tappat känslorna
Men jag vägrade ge upp
jag väntade tills det sakta började gå upp igen

Jag vill inte ha någon annan än du
Jag älskar ju dig

Jag önskar att allt kunde bli bättre

Inga kommentarer: