14 maj 2008

Never leave your heart alone

Allt, och verkligen ALLT, skiter sig just nu.
Jag vet inte hur mycket jag orkar skriva.
Hur som helst så försöker jag fixa allt och alla, så gott det går.

Jag försöker att äta regelbundet minst 3 gånger om dagen men så fort jag äter så känns det som att jag hetsäter. Men jag antar att det förhoppningsvis går över, annars kan jag inte fortsätta med det här "börja-äta-regelbundet-projektet".

Sen måndagsnatt har jag brutit ihop jag vet inte hur många gånger. Jag kan inte sova ordentligt, kanske några timmar/natt men det räcker ju inte.
Jag klarar inte av att fara på praktiken heller.

Fast jag kan delvis förstå alltihop till viss del... Ingen borde vara tillsammans med någon deprimerad och/eller med en ätstörning. Jag tror inte att jag har en ätstörning.. eller jag vet inte. Det var nog något som kom tillsammans med depressionen.

Jag lovade min psykolog att inte ta livet av mig förrän familjesamtalet nästa vecka.
Inte för att jag har skrivit nått slags avskedsbrev eller så men men.

Jag antar att jag inte förändrats så mycket sen Joel, iaf inte på det sättet jag ville.

Förlåt.

Inga kommentarer: