26 maj 2008

Spent the night trying to be young

Tjo, nu är jag tillbaka igen.
Fan, jag har aldrig något värt att skriva längre.
Jag har blivit instängd och stel.
Det enda jag gör nuförtiden är att stirra in i ingenting.
Tappar livslusten.
Tappar fotfästet.
Tappar kontrollen.

Nej, jag måste få det att fastna. Vodka är inget för mig!
Öl är gott och helt klart mycket bättre.
Men egentligen kanske helst inget alls.

Dessutom, jag skulle ju börja äta bättre, försöka bli friskare och så.
Det går inte så bra. Ingenting går bra.

Jag skulle ta tid för mig själv. Pyssla om mig och så.
Det går åt helvette.

Dessutom har jag inga tider på BUP, mailade idag och bad om fler. Vi får väl se hur lång tid det tar innan svaret kommer.


Kulturnatta igår! (eller lördags)
Det var helt okej faktiskt men det hade inget med självaste kulturnatta och göra.
Gjorde drinkar med Malin. Blev skapligt men lite för mycket för mig. Drack ju öl också och lite annat random stuff.
Fan, jag trodde inte att det skulle bli så mycket så att jag skulle glömma saker men. Tjoflöjt, så var halva kvällen väck.
Sånt jag minns:
Blanda drinkar på östteg i sällskap med Malin och Jennifer.
Dra till stan, träffa folk som jag känner/kände eller wtf inte vet jag.
Dra till milla med Malin och lullade
Jag och Malin lullade till stan.
Drog till teg med folk.
Drog till verket och träffade syster.
Såg David
Hälsade på David
Dog för att det var David
Gick ensam till vasaplan
Kysste random kille bara för att han ville
Snackade lite med random kille
Blev kysst över hela ansiktet av random kille när han skulle gå
Rökte mig förbi polisen och annat folk som tror att dom ser skillnad på under 18 och över 18
Träffade milla
Dissade milla
Skålade med David
Blev skjutsad på cykel hem till Amanda och Emma
Åt
Spydde
Sov

Nej jag vet inte. Jag hade nog hellre varit nykter och tagit upp kontakten med folk och skapat nya.

Just nu känns det som att jag gör saker bara för att andra vill.
Jag vet att valen jag gör är mina egna men jag så lätt blir manipulerad av andra.
Jag kan inte göra som jag själv egentligen vill. Jag kan inte göra egna val.

Inga kommentarer: