24 april 2008

New day fades

Jag är så jävla osynlig.
Det känns nästan som om jag inte existerar längre.
Jag är en dimma som varken kan hålla sig på marken eller sväva.
Misslyckat.

Om det nu skulle vara så att jag kunde saker, om jag kunde måla.. eller skriva, vad som helst, då skulle jag synas.
Men just nu kan jag ingenting.
Varför kan jag inte skriva?
Jag borde gå i skolan, där lär man sig saker. Som mina vänner gör. Mina f.d vänner. Nej, inte fan vet jag.
Allt är bara helt försvunnet nu. Jag vill komma tillbaka till det som var så bra.

Nej fan, inte vet jag vad jag vill.
Kan man inte få försvinna bort ett tag. Hitta nått nytt och förstöra nått gammalt.
Eller, jag har väl redan förstört nog med gamla saker redan.

Mina cigg är dessutom snart slut. Jag borde lägga av. Men jag antar att det inte kommer hända.
Så jävla dåligt.
Allt är bara dåligt och bättre blir det inte heller.

En massa saker man borde sluta med och minst lika många saker man borde börja med. Men icket. Inget fungerar hur man än gör. Allt går bara dåligt. Inget annat.

Inga kommentarer: