22 maj 2008

Chocolateheaven

Jag träffade Magnus idag.
Jag vet inte vad han tyckte, eller, det sista han sa var att han tyckte att det hade varit trevligt men. Man vet aldrig.
Jag tyckte/tycker att det var bra, fast jag hade ju redan tänkt be han stanna på stan ett tag idag så..

(Jag hatar de tillfällena då jag skriver "jag" hela tiden, iofs så är det jag som skriver om mitt liv men ändå..)

Jag är så jävla trött, jag kan inte skriva ordentligt ens. Var tredje ord måste typ skrivas om för att det blir stavat fel. Hahah.
Dessutom missar jag stor bokstav och sånt så jag måste ändra. Jaja. ^^

Chokladkaka!
Mumma, det måste ju seriöst vara det godaste! ^^
Tänk om man kunde få äta hur mycket chokladkaka man ville och ändå behålla vikten och hälsan.
Det vore då min dröm. <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag saknar dig.