21 maj 2008

The Last Day I Was Happy

Hemma. Igen.
Mår dåligt. Igen.

Min lillasyster fyller år idag iaf. 11 tror jag.
Min mobil är försvunnen.. eller ja, jag vet var den är.
Men det lär dröja innan den kommer tillbaka igen.
Fan.

Jag har gjort en liten ändring på bloggen. Heheh.

Jaja, livet som singel.. suger. Hittills. Men jag antar att det inte kommer vara så här i all evighet.

Fan, jag har inget att skriva.
Mitt liv är så jävla tråkigt just nu. Jag är less på allt och försöker bara överleva.

Jag saknar Magnus, jag saknar närhet.
Jag saknar någon att prata med.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas du vet att du får prata med mig, om vad som helst, när som helst. Du får till och med väcka mig! Jag förstår att det inte är samma sak som att prata med magnus, men ändå. Jag älskar dig!