3 december 2008

Music from my nose

Mitt första DBT-möte idag. Jag var nervös igår och just innan jag skulle gå idag men när jag kom ut och tog en cigg i käften så kändes det bättre. Det var en bra behandlare jag fick så jag är nöjd.
Just under och just efteråt kändes det som att det inte hade varit så intensivt och jobbigt men när jag var på väg hem så fick jag något av en panikångestattack. Kunde knappt andas.
Det var nog värre än jag trodde.

Min mamma tyckte att jag skulle fara till skolan nu men det orkar jag inte, det känns jävligt jobbigt att vara bland en massa folk just nu.

Klockan 15 ska jag tillbaka till BUP igen, medicinuppföljning men mina föräldrar och läkaren. Kanske hon tycker att jag ska höja dosen, hoppas det.

Nu ska jag jobba lite datakunskap, har mycket att ta igen efter alla dessa "lediga" dagar.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad är dbt möte?:)