23 december 2008

Maniac fuckbag

Jag är så äckligt jävla förbannad just nu.
Skulle behöva en flaska vodka eller ännu bättre, något som lugnar nerverna utan att få mig att må piss.

Fan, alltså jag orkar inte.
Jag orkar inte vara egoistisk och psykiskt ostabil.
Jag vill inte att mina tankar ska skilja sig så grovt från en psykisk frisk.
"Borde", ordet som ställer till det.

Om allt bara kunde vara annorlunda, om jag inte tänkt som jag gjorde då jag var liten, och ibland fortfarande gör. Om jag inte hade gått omkring och oroat mig för de där sakerna jag ibland fortfarande oroar mig för.
Om de där sakerna aldrig hänt.
Om ni aldrig sagt de där sakerna.
Om jag inte gjort de där valen.

Du skulle ju rädda mig?


Nej, jag klarar inte av att tänka mer, det är julafton imorgon.
Jag vill inte tänka på sånt nu. Han kväver mig.

Vill... borde inte..
Ska röka.. ska.. !

Inga kommentarer: