19 december 2008

Chick's got fringe

Nu har jag varit hos SYV och sagt att jag inte längre ska gå kvar.
Kanske att jag börjar ett designprogramm som bara är ett år och de släpper in under hela året ungefär en gång i månaden tror jag.
Men kanske gör jag så att jag praktiserar först och till hösten börjar jag den där designsaken.

Aja, nu väntar jag iaf på att det ska bli januari så jag kan påbörja mitt arbete med mig själv, på riktigt. Jag ska skriva kontrakt i DBT, få tandställning och.. ja, det jag skrev om ovan.

Jag berättade för min behandlare att jag har druckit alkohol och tagit droger, men nu har jag ju som sagt slutat med det. Det är exakt 3 veckor sedan jag drack sist och över 2 månader sen jag drogade. Det går frammåt och det är vad jag vill.

Nu ska jag försöka övertala Magnus till att gå på promenad med mig, jag klarar inte av att vara ensam ikväll.

Inga kommentarer: