26 november 2008

Just another white butterfly

Jaha, då var jag här igen.

Det känns bättre med medicinen och nästa vecka ska jag börja DBT.
Jag hade mitt sista samtal idag på KBT.

Min mamma fyller åt idag och jag har varit och ätit lunch hos farmor och farfar tillsammans med henne hon pappa. Vi åt paj men jag tog inte så mycket.
Ikväll blir det nudlar och wok och sen ska vi äta en kaka som pappa ville att jag skulle baka.
Egentligen vill jag inte ha men.. geh.

Min farmor ville att jag skulle komma förbi imorn så hon kan laga min jacka. Hahah, jag är 17 år och kan inte ens laga min jacka själv. XP

Jaja, nu ska jag försöka hitta något att underhålla mig med, kanske jag tar en cigg innan mina föräldrar kommer hem, eller så väntar jag på syster och tar en promenad med henne.

Inga kommentarer: