20 augusti 2008

Turn that over

Jag förstår inte hur svårt det kan vara att skriva blogspot.com.
Det är så mycket som händer just nu så det blir jobbigt att skriva.

Skolan har iaf börjat. Det känns rätt så bra, lite halvdant.
Vi har alla lektioner förutom en i samma klassrum. Dom andra i klassen har jag inte fått så stort intryck av än, det har ju bara gått 3 dagar så. ^^
Skolan känns gammal och det är lite krångligt att lära sig hur allt hänger ihop, mest korridorerna och så.
Men jag antar att allt kommer bli bättre. Man får hoppas på det bästa.

Jocke, har inte hört något, förväntar mig inget heller. Jag vet att jag gjorde fel och jag ångrar det. Men det är ju inte så mycket man kan göra åt saken efteråt. Jag får vänta.

Magnus, ja, efter konversationen vi hade nyss så vet jag inte om vi kommer snacka något mer. Jag tänker då inte ta kontakt med honom mer. Inte förrän han tagit kontakt med mig. Det blir nog bäst så.


För övrigt ångående skolan som jag glömde, min pappa ska ringa till min klassföreståndare och försöka göra så att jag slipper gympan. Jag hoppas verkligen på det bästa. Peppar peppar ta i trä!

Nu ska jag försöka muntra upp mig själv. Eller iaf försöka fokusera på något annat än det jag tänker på just nu.
Vad är grejen med mig och killar egentligen. När jag var liten hade jag killkompisar och det gick jätte bra. Eller nu när jag tänker på det så var jag kåt på typ alla killkompisar jag skaffade. Och då snackar jag om då jag gick i låg-/mellanstadiet. >.<
Jag måste ha en sjukdom eller nått. Jag kan inte ha en relation utan att det blir sexuell på ett eller annat sätt.

Sjukt.

Inga kommentarer: