21 augusti 2008

Coffee all day long

Jag gjorde ett försök att få mina föräldrar att låta mig sova hos Camilla i framtiden.
Jag sa som det var, hon ska flytta hemifrån och bo ensam, hon har slutat dricka och ska sluta röka, hon behöver sällskap och ska ha te-party som inflyttningsmoj.
Mammas svar: "Ja vi får väl se hur det har gått då hon bott där ett tag."
Wtf!?! Vad menar man med ett sånt svar?
Pappa sa då iaf inget givande. Men jag fick iaf en kram för mammas idioti. >.<

Min bröstkorg är typ sned, undrar om det bara är något jag inbillar mig eller om det verkligen är så. Udda iaf.

Oooh, mobilen ringer, time to tell the news. bleh.


Psst!

Angående koffeintabletterna, jag var på ett apotek och frågade när dom skulle få in nya (dom hade sålt slut på dom) men då sa killen i kassan att dom skulle sluta säljas och att dom bara skulle sälja de receptbelagda (100 st).
Men jag har varit på två andra apotek och där hade dom ingen aning om det så jag är inte helt 100 på om dom ska sluta sälja 30 st eller inte.
Dom säger att dom har beställt men datumet då dom ska få in det skjuts upp hela tiden.

Inga kommentarer: