28 april 2010

Don't take 'em all at once

Oj vad det händer grejer hela tiden..

Snart ska jag ha utställning.
Hittat en pojke jag gillar.
Hunden har blivit sjuk.
Träffat läkare.

Men en sak i taget.

Vecka 20 ska jag och min grupp ha utställning och jag är lite smått stressad för att jag ska hinna göra klart en del grejer.
Men det kommer nog bli bra. ^^

Ja.. som sagt tycker jag inte om att skriva om pojkar här.
Men jag har iaf hittat någon oväntad som jag tycker om, och han gillar mig också.
Det knasiga är bara hur sjukt snabbt det har gått.
Helt plötsligt kom alla känslor och jag kunde inte hålla tillbaka.
Även fast det var vad jag egentligen ville.

Zizoo fick åka in akut till veterinären igår natt för att hon krampade, spydde och vinglade.
Hon fick dropp och lugnande medel.
Idag har hon mest bara vilat.
7 år är ju för kort liv så jag hoppas verkligen att hon stannar längre.

I måndags träffade jag en läkare på psyk angående mina funderingar kring bipolaritet.
Det gick väldigt snabbt och efter att jag lyssnat på henne i ca 40 minuter hade jag fått 2 recept på apoteket.
För sömnen och svängningarna.

Igår testade jag min sömnmedicin och den fungerade hur bra som helst.
Läkaren sa att jag nog kunde få det svårare att ta mig upp men jag blev klarvaken så fort jag vaknat.
Det var nog första gången jag på riktigt testade sömnmedicin.

Det var ju en gång när jag åkte in på akuten med panikångest som dom gav mig 4 piller, fast det var ju på fyllan och jag märkte då inte av någon skillnad mot utan.

Jaja, nu är det dags att kissa, sen röka, duscha, städa och, till slut, sova.

Btw, jag har sovit borta 5 nätter i rad, hos pojken. XP

SeeYa

Inga kommentarer: