21 april 2010

Just talk

Jag har så mycket tankar som snurrar och det är svårt att reda ut allt trassel dom ställer till med.

Kärlek har förstört så jävla mycket för mig.
Varken jag eller han får bli kär i den andre.

Det gör så ont i mig av bara tanken att bli kär och sedan lämnad.
Jag orkar inte mer smärta just nu.
Det är så jävla jobbigt och jag tror inte ens att jag klara av att tänka mer på det.
Men tankarna slutar inte.

Vafan gör man då?

Det finns ingen jag kan/vill prata med.
Allt är bara så fel just nu. Åt fel håll.

Du och jag skulle ha suttit vid kajen med öl och fia.
Fast innan det hade vi ju delat en falafelrulle som vi ätit i parken bakom ett träd.
Sen kanske du får en puss om du vill.

Fast ja, det där är ju bara ett gammalt Vi.
Jag vet att du förändras och det är precis vad jag önskat.
Jag vill att du ska må bättre.
Fast jag har ju ingen aning om hur du mår just nu.
Men jag har hört från folk som sett dig och så.
Ingen har sagt att du verkar annorlunda men det är små detaljer i det dom berättar som bekräftar att mitt beslut var bra.

Jag hoppas iaf att du tolkar mina texter om dig rätt.
Om vi någon gång i framtiden skulle stöta på varandra så hoppas jag att du förstår.

Jag vet att du förstår och jag hoppas att du läser.

En tanke i taget.
Det går bättre nu tror jag.

SeeYa

Inga kommentarer: