1 februari 2009

Spice of a choice

Jag mår jävligt piss just nu och jag vet inte varför. Jo vänta.. jag har inte tagit min medicin på två dygn. brb. Så!
Nu har jag tagit dagens iaf.

DBT börjar komma igång nu, fast jag har lite svårt att komma ihåg alla hemläxor och så.

Imorrn är första praktikdagen och jag ser nästan fram emot det.. dagis. XP igen.
Men den här gången så känner jag iaf redan 3 av barnen som går där och nu blir det mer estetiskt än förra gången.

Jag funderar dessutom på att berätta en sak som jag aldrig skrivit om förut. Mina föräldrar kommer ändå få veta det snart och jag ska försöka jobba bort det, eller handskas med det.
Men jag ska fundera ett tag till, eller vänta tills mamma och pappa fått veta.

Aja, nu måste jag göra mig klar för att sova så att jag kan vakna någorlunda pigg imorn och städa undan de sista resterna efter helgen.

Inga kommentarer: