26 september 2008

Get on with it

Det känns ändå lite smått drygt med skolan.
Matten är för lätt, det känns som om det bara är att läsa uppgifterna och skriva svaren, jag behöver som inte klura något alls.
Karaktärsämnerna är rätt så tråkiga, man lär sig lite smått då och då men det är som inget ordentligt som man egentligen kommer ha användning av. Man kan lika gärna lära det sig senare då man fått jobb.
Engelskan är helt ok, läraren är virrig och rätt så sträng. Ganska slappt.
Svenskan är kul, läraren är kul. Riktigt teatrisk och utåt.
Gympan är jag ju inte med på och mitt specialschema verkar ha runnit ur lärarens skalle så jag får väl ta och påminna henne på måndag. XP

Sen vet jag inte.. kommer inte på några fler ämnen.

Men men, helgen.. !!!
Jag är jätte taggad på ikväll.
Har ingen aning om vad som kommer hända, var jag ska vara eller någonting alls.
Men bara jag håller humöret uppe så kommer det säkert bli asparty!!. heheh.
Eller lite har jag väl i princip planerat men. Aja. ^^

Nu är min svenskalektion snart slut. 2 minuter kvar.
Måste avsluta. Har egentligen inte gjort något nästan. Är klar med det jag kunde göra.
Det är bara en bok jag måste skaffa mig. Det blir nice nice!! <3

SeeYa!

Inga kommentarer: