22 juli 2008

Is it a sin to smoke?

Då sitter jag här vaken igen. ^^
Jag har varit hemma idag hela dagen, två mål, en bit kladdkaka och en cigg + vatten med citron.
Det verkar som om jag drabbats av en urinvägsinfektion eller liknande. Det kommer och går hela tiden, förstår mig inte på det alls.

I morgon blir det kanske bio med familjen men om jag får välja så åker jag hellre till J och lyssnar på när hans band repar.
Han är faktiskt bra på att muntra upp mig när han inte vet att jag behöver muntras upp.
Det har hänt flera gånger att han sagt saker eller skickat sms som gjort mig asglad, och då har han inte vetat att jag mått dåligt.

I natt när jag gick ut på promenad så regnade och blåste det så in i helvette, jag var tvungen att ta på mig regnjacka och en sån där hatt som är vattentät..
Sen blev jag fett röksugen men hade bara tändstickor eftersom min tändare blivit cp, så då gick jag in i en kyrka och tände min cigg. Fast jag rökte såklart inte där inne utan sprang ut och letade upp ett tak att stå under. XP

Jag hade tänkt att jobba imorn så då måste jag sova nu.

Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha det hade ju vart lite roligt ifall du rökte inne i kyrkan XD hehe. kram!

Lolobum sa...

Åh, det är så jävla najs att röka när det regnar, jag saknar det. Spec nu när det regnar hela tiden.