16 oktober 2010

Let's talk crazy

Då har man fyllt 19 och det är dags för mitt sista år som tonåring.
Jag börjar bli stor och det är ganska läskigt.

Min fördelsedag blir nog inte så händelserik med tanke på hur tomt det är på nära vänner.
Men jag är tillräckligt uppåt för att inte låta det förstöra. Igår låg jag i sängen och grät.
Rädslan att vara ensam kommer nog aldrig att försvinna, speciellt när jag bara har en nära, Jonas.
Jag och Jonas har bestämt att vi ska åka bort under nyår och det känns sjukt skönt.
Vi kommer inte stöta på någon jag inte vill träffa och det kommer bli första gången jag firar nyår i en annan stad.
Super awesome! ^^

Nu sitter jag, Jonas, Dan och Jeppe hemma hos mig och Jonas.
Vi har druckit en massa kaffe och Jonas och Dan spelar FIFA, Jeppe sitter vid sin dator och jag börjar bli för röksugen.
Så det är dags för mig att avsluta och för Jonas att vinna. ^^

SeeYa!

Inga kommentarer: