3 oktober 2010

Heaven on fire

Nu har jag just varit och virrat omkring på telias hemsida.
Det var inge kul alls, utan bara jobbigt.

För tillfället så sitter jag i Jonas gamla rum på Kungsbacka och vilar benen.
Han, jag och hans föräldrar har varit på Ullared hela dagen och shoppat loss inför flytten.

Om en vecka bor jag inte längre i något kollektiv och det känns hur bra som helst.
Aldrig någonsin har jag upplevt sådan lycka som jag känner nuförtiden.
Det har varit 5 helt otroligt underbara månader och det lär bli en hel del fler.

Jonas föräldrar är för övrigt också helt underbara.
Dom är extremt gästvänliga och otroligt trevliga.
Vanligtvis brukar jag känna mig väldigt obekväm runt föräldrar men det har inte varit några problem alls. Vi skrattar och lever gott helt enkelt. ^^

Det är nästan som att jag fått börja ett nytt liv sen jag och Jonas blev tillsammans.

Innan vi åkte hit så hade jag precis kommit ur en jobbig period och det var extremt tur. Man kan ju hoppas att den nuvarande (nästan) konstanta lyckan håller i sig.

Det enda jobbiga just nu är att jag drömde mardrömmar inatt och vaknade 4-5 gånger.
Förhoppningsvis så var det bara för att det var första natten här.
Annars blir det jobbigt.

Tjosan vilken klump med text.. fast så blir det när man skriver så sällan.
Det får bli nått att jobba på.. kanske.

SeeYa!

Inga kommentarer: