30 november 2009

There where blood

Ojojoj..

Det blev en riktigt galen fylla i helgen.
Någonstans vid 12 är det en stor lucka i mitt minne.
Men jag vaknar hos en klasskompis med en hink på huvudet, sår i ansiktet, på händerna och på knäna.

Jag var fortfarande full.

Men förutom det faktum att jag blev rejält full och inte minns så mycket så var det aldrig så att jag fick ångest eller var självdestruktiv. (även om det nu kan ses som självdestruktivt att supa sig redlös)
Tanken var aldrig att jag skulle bli så full som jag blev. Jag ville inte få minnesluckor.
Men så blev det.

Dagen efter blev dock inte speciellt lyckad.
Min jacka, tjocktröja och halsduk var kvar hos en japan (som jag inte minns) som jag träffade kvällen innan.
Min mobil var död och jag skulle träffa Camilla som jag inte sett på tre veckor.
Men som tur var så löste sig allt på bästa tänkbara sätt med tanke på hur allt var. XP

Snart är det jul och avslut på bup.
Det känns rätt så bra.
Förutom att jag behöver köpa julklappar. Hahah ^^

SeeYa!

Inga kommentarer: