4 november 2009

I din't feel your hands around my throat

Jävla fucking kaos.
Jag vill dö och leva samtidigt och självklart tänker jag inte dö.
Men jag vill, och det går inte direkt att säga emot.

Du har inte hört av dig på dagar och svarar inte när jag ringer.
Vad ska jag göra för att få någon slags kontakt med dig?
Vill du inte ha någon kontakt?

Jag vet inte ens vad jag gjort och vill inte spekulera om det.
Du måste berätta det för mig så jag får en chans att förstå.

Självklart kan jag göra tusen gissningar och känna ångest över var enda misstag jag gjort.
Men det tjänar ju inget till.

Hur som helst så är jag ledsen.
Jag är ledsen för att du inte pratar med mig,
för att jag inte förstår
och för att jag känner mig hjälplös.

Hela min dag har gått åt helvette enda sedan jag vaknade.

Mådde piss på morgonen,
låg apatisk i soffan i 2 timmar tills
jag lyckades ta mig upp och iväg till "skolan"
Sedan var jag tvungen att vänta i en kvart för att min mat inte var gjord
och då var jag inte ens hungrig längre så jag slängde allt direkt.
Jag har varit stressad, ångestfylld och ledsen.

Hela dagen har varit en enda stor, sur, gammal urvriden trasa.

Kanske jag ska fly bort ett tag, undvika allt och alla förutom de som kan hjälpa mig fly.

SeeYa!

Inga kommentarer: