8 november 2009

I'm a false sinner

Det är skillnad på dom som har sina perioder där dom mår helt jävla skit under en period och annars inte mår perfekt, men ändå inte skit.
Och dom som varje dag från 0 till 10 på "må-dåligt-skalan" ligger på 7an.
Jag menar då inte att något är bättre/sämre än det andra, och jag menar inte att 7an är en 7a dygnet runt utan att 7an finns som en del av dagen, den kommer och går.

Jag är förvirrad nu. Jag förstår knappt själv vad jag försöker säga. En tanke var det iaf.

Jeppe är min pojke btw, men jag tycker inte om att skriva om pojkar har jag märkt.
Jag tänker inte så mycket just nu om sånt. Det får flyta på och leda mig dit det leder.

Jag saknar dig Camilla, och jag är ledsen för att det ska förstöra på ett sånt sätt att vi inte ens har någon direkt kontakt.

Hoppas du tänker på mig.

Jag tänker på dig. <3

SeeYa

Inga kommentarer: