20 augusti 2009

But he's up in the trees

Det händer ju saker hela tiden. Galet.

Men som vanligt så reder det ut sig ändå.

Jag har träffat en pojke.
Och som alla andra får han stå ut med mina svängningar och udda beteenden.

Fast den här gången ska inte bli som alla andra varit.
Kanske för att jag mår bättre (?) nu.

Missbruket är borta, ätstörningen är under kontroll och snart börjar jag på min nya medicin.

Kanske jag kommer någon vart den här gången och kanske det inte slutar som det gjort alla gånger förut.

Framtiden knackar på och ja, jag är väl rädd.

Nu ska jag försöka få liv i mina små dockor som leker på soffan. Dom ser ganska kära ut. hihih.
Kanske det är giftemål och 300 barn i deras framtid. Vore kul att se milla få något totalt seriöst med en lite nypa BDSM.

Precis som jag vill ha det. Men jag väntar ett tag till.

SeeYa!

1 kommentar:

Milla sa...

"Nu ska jag försöka få liv i mina små dockor som leker på soffan. Dom ser ganska kära ut. hihih.
Kanske det är giftemål och 300 barn i deras framtid. Vore kul att se milla få något totalt seriöst med en lite nypa BDSM."

Ibland är du så söt att jag vill äta på dig.

Förövrigt är jag stolt som satanibrallorna över dig. Vi ska klara detta, du och jag.