10 augusti 2009

And they walked away with fear

Hahah, för en stund sedan såg jag en bild som en kille laddat upp. Den var förknippad med cannabis (orkar inte förklara hur den såg ut).

Jag kommenterade och han skrev att "den gör stunden roligare".
Inget fel med det tänkte jag och skrev att jag höll på förut men att jag lagt av. Visst gör det stunden bättre men inte livet långsiktigt.

Då skriver han att han aldrig testat och över huvud taget inte håller på med droger. Men att han inte har något emot dem.

Självklart frågar jag honom hur han kan skriva att det är kul att röka på osv. (även om det näst intill är ren fakta att det är en helt underbar känsla man får så tycker jag inte att man ska uttala sig om något man inte upplevt.)

Då skriver han att det var ett skämt (wtf) och att han sett filmer osv där folk röker på.
Han tyckte tydligen att det var skrattretande.


Jag känner just nu, speciellt på natten, att jag är extra lättretlig. Dessutom har jag varit hyper några timmar, och det är extremt påfrestande.

Dags att säga godnatt.

Inga kommentarer: