7 juni 2008

Pants are random

Jaha, den här veckan blev kanske inte så värst lyckad när det gäller den där edge-saken jag hade tänkt genomföra.
Hur som helst.
Jag har haft trevligt. Det är väl det som räknas? ^^

Imorgon (idag) blir det förhoppningsvis stan och sedan döbelns.
Jag hoppas att jag kan sova hos någon då för jag pallar inte att åka hem.

På söndag, ingen aning om vad jag ska göra.

Måndag, min sista praktikdag, jävligt skönt. ^^

Tisdag, Skolavslutningsfest, ska träffa Magnus. Vi får väl se hur det går. Jag kommer väl antingen prata bort tiden, vara knäpptyst eller bryta ihop.

Onsdag, Jennifer ska ha fest för att hon fyller år. Vi får se hur det blir med det.

Torsdag, ingen aning om vad jag ska göra.

Fredag, åker till uppsala för att min faster ska gifta sig (50 år och gifter sig för första gången.)

Längre fram i tiden är väldigt otydlig just nu. Jag orkar nog inte se längre än en vecka. Jag har försökt men det blir bara fail hela tiden. Jaja.


Nu ska jag iaf sova. Kanske dricka lite te först.

Puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Py.bilddagboken.se :')