26 juni 2008

At the other side you will lie

Anledningen till att jag inte skrivit på ett tag är att jag har varit på semester med min familj.
Först for vi alla 5 ner till Uppsala med bil för att min faster har gift sig, 50 år och gift för första gången. Hahah ^^

Sen for vi vidare till en kristen familj någonstans, jag vet inte var, och sov en natt.

Sedan blev det morfar några nätter innan vi for till Åkerstyckebruk och sov en natt.

Under hela semestern försökte jag övertala mina föräldrar till att låta mig åka hem för att jag mådde så dåligt och det hela slutade med att jag bröt ihop och vi bestämde att korta semestern med några dagar.

Efter midsommar i åkerstyckebruk for vi vidare till Göteborg. Och efter två nätter där så for vi hem igen, sov en natt hos morfar men annars raka vägen.


Nu är jag iaf hemma och i morgon ska jag till stan och demonstrera mot FRA-lagen. Jävla skit äckel.
Innan och efter det ska jag vara med Jocke.
Och nu när jag väl tog upp det, han måste jag nog snacka lite med, men om vad vill jag inte ta upp här eftersom jag inte vet vilka som kommer att läsa det här.

Jag tycker inte om folk som snackar vidare om saker som inte rör dem.
Om jag nu skulle skriva här om vad jag tänker angående Jocke så är det troligtvis någon som kommer att snacka vidare så att det blir något missförstånd och allt skiter sig.
Det brukar bli så ibland.

Nu ska jag iaf försöka kontakta lite folk och sen gå och lägga mig.

Natti!

Inga kommentarer: