21 april 2008

Focus Shall Not Fail

Okej, nu är jag här igen. Fan vad dålig jag är på att skriva. XP
Iaf, jag är hemma idag, som vanligt. Orkade inte praktiken idag.
Har ont i huvet, mår illa, kan knappt andas med näsan, hostar som en nystekt sill och mår psykiskt dåligt.

Min förra vecka:
Måndag: Gick inte på praktiken men for till tandläkaren på morgonen, om ett halvår kanske jag får tandställning.
Tisdag: For på praktiken och sedan på kvällen såg jag och min syster Traces. Asbra!
Onsdag: For på praktiken, badade sedan med Milla på badhuset. ^^
Torsdag: 
Fredag: For inte på praktiken, åt frukost med pappa på schmäck och for på bup.
Lördag: Träffade Amanda, Betty och Alex, or på fest tillsammans med Malin, Milla och Jocke.
Söndag: Var hemma hos Magnus, lite bakis, jag och Magnus har varit tillsammans i ett halvår.

Dagens mat:
En halv portion gröt
En skål linssoppa
Vaniljte, svart

Antar att det kommer bli någon slags middag ikväll.

Inga kommentarer: