18 oktober 2008

Pigeon behind my back

Igår blev inte alls som jag tänkt.
Sandström ställde in, besvikelse.
Antar att jag får vänta på skivan overdrive ska släppa då. ^^
Men resten av kvällen var bra ändå.
Jag var med camilla som vi bestämt fast på vägen hem så var det lite skumt.

Jocke är lite (inte lite) dum i huvet och jag fick en inbjudning (eller vad det nu borde kallas) till där han var. Och när jag väl kom dit så blev jag bjuden på cigg och sen skulle jocke hem.
Jag har aldrig tänkt på hur idiotisk man ser ut när man ligger inklämd i ett bagageutrymme på en bil.
Men då la jag mig där med han och åkte till honom.

Väl där så kändes det inge bra alls och jag bröt ihop.
Vi snackade ett tag och sen somnade han och jag fick en panikångestattack, klädde på mig och gick hem.
Jävligt långt, tog ca två timmar.
Jag höll nästan på och svimma sista biten.
Men det var värt, jag ville sova hemma och det var vad jag bestämt med mina föräldrar.


Idag har jag inte gjort något speciellt alls. Men snart ska jag hjälpa till och göra sushi och min storasyster ska komma hit och äta med oss.
Jag tycker om när hon kommer hem. ^^
Det känns mycket trevligare då och jag saknar henne när hon är borta. <3
Så jag är glad. Sushi och syster.


Nu ska jag nog spela lite sims innan vi ska börja göra sushi.

SeeYa!

Inga kommentarer: