11 februari 2012

You didn't make it

Jag är så sjukt besviken på dig. Du vet precis hur det ligger till.
Jag har väntat i flera månader på att få börja umgås med dig igen.
Hur många gången har vi träffats? Två, kanske tre.
Visst att du har dina problem, jag har en hel del själv.
Men när du frågade vad du kunde göra för mig nu när jag har det svårare än vad jag haft på länge så svarade jag att jag behövde någon att umgås med.
Tack för att du ännu en gång gjort mig besviken och låtit mig sitta här alldeles ensam.

Du är min enda vän men som du behandlar mig är jag hellre ensam.
Jag orkar verkligen inte.

Tro inte att jag hoppats på att du ska skita i allt annat och alltid välja mig först.
Men du hade kunnat inkludera mig eller gett mig en vettig förklaring på varför det inte skulle passa. Vi hade ju bestämt att vi skulle träffas.

Du skapar fler problem än vad du löser. Lycka till med det..
Skickade just iväg ett sms till dig och berättade att du gjort mig besviken.
Men som vanligt får jag sitta här och vänta i all evighet på att du ska svara, om du nu kommer göra det.

Jag kan inte uttrycka hur arg och ledsen jag är pga dig.

Inga kommentarer: