22 juli 2010

Trouble behind problems

Det största problemet jag har just nu är pengar.
Att "flytta hemifrån" var nog ekonomiskt sett ett väldigt dåligt val.
Men eftersom jag aldrig varit lyckligare så vill jag verkligen inte "flytta hem".

Idag när jag satt på bussen hem efter att ha hämtat mat och toapapper hos mina föräldrar så började jag fundera.
Det enda sättet att lösa denna ekonomiska kris är att antingen ta lån (vilket jag absolut inte vill) eller att skaffa ett jobb.


Chanserna att komma in på vindeln minskar för varje dag som går och därför behöver jag en reservplan inför hösten.
Men eftersom det är osäkert var jag och Jonas flyttar så vet jag inte riktigt hur bra idé det är att söka jobb i staden.

Tur är det iaf att jag ska få ett möte med min gamla SYV på ungdomscentrum i slutet av sommaren.

Aja, nu ska jag göra annat.

SeeYa

Inga kommentarer: