2 mars 2010

When it all stops for a second

Jesper gjorde slut med mig idag.
Först grät jag.
Sedan stängde jag av, skämtade lite och var "normal".
Vi spelade några omgångar worms och jag missade bussen 2 gånger.

Han vill att vi ska vara vänner.. jag antar att det går.
Allt blev så fel på slutet av vårat förhållande.

Magnus är den enda jag har kvar, ska träffa honom imorn förhoppningsvis.

När jag kom hem satt jag vid datorn för att distrahera mig. Jag vill inte tänka.
Allt är på fel plats och .. ja, då vill man inte tänka.

När jag gick ut för att röka kunde jag inte hålla det inne längre, började gråta.
Mina föräldrar vet fortfarande inget men jag kommer nog berätta det någon gång ikväll. Orkar inga frågor bara.

Aja, nu ska jag sluta tänka och fortsätta distrahera mig.

blöh.

Inga kommentarer: