18 oktober 2009

A red fox came to me

Då har man varit 18 år i 2 dagar, 5 timmar och 20 minuter.

Födelsedagen bestod av tårta, bullar, presenter, köpa cigg, träffa farmor och farfar, köpa öl och åka buss.

Sedan var jag och milla hos Dan och spelade kort med han och Jeppe.
Vi tänkte spela klädpoker, men då kunde ingen ens vanlig poker. Jag försökte minnas från i somras då min morbror lärde mig men icket.

Då spelade vi ett kramspel istället. ^^

Klockan blev tidigt och jag och Camilla gick till bussen.
Väl hemma öppnar pappa dörren i morgonrock, han hade just klivit upp.
Vi käkade frukost med mina föräldrar och gick och la oss. Klockan var då ca 10.

Då sov jag 3 timmar, den här natten sov jag ca 12 timmar. Min dygnsrytm är fuckad och jag ska på Design imorn, min "skola".

SeeYa!

Inga kommentarer: